Powrót

Skuteczna dieta na piekną sylwetkę – dieta myLINE

#

Zobacz, jak skutecznie zadbać o swoją sylwetkę i zdrowie z dietą myLINE!

3 zasady zdrowego odżywiania z myLINE

Dietetycy z myLINE opracowali wyjątkową, zbilansowaną dietę 3 w 1, która dostarczy organizmowi wszystkich składników odżywczych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania, doda energii i pomoże kontrolować wagę. Posiłki opracowywane przez ekspertów żywienia myLINE zawierają:

  • białka, 
  • węglowodany, 
  • tłuszcze,
  • witaminy i minerały.

Jak schudnąć z myLINE? Innowacyjna metoda utraty wagi polega na ograniczeniu kalorii w codziennej diecie z 2000 lub 3000 kcal do ok. 1400 kcal dla kobiet prowadzących siedzący tryb życia oraz dla kobiet aktywnych, lecz zmagających się z nadwagą. 

Co jeść, żeby schudnąć? W myLINE wierzymy, że zbilansowana dieta może być zarówno zdrowa, jak i smaczna. Odpowiednio dobieramy makro i mikro składniki, dbając o niski indeks glikemiczny posiłków. Gwarantuje to pełne odżywienie, energię na długie godziny i brak napadów głodu.

Sposób na skuteczne odchudzanie z myLINE

Plan dietetyczny to nie tylko zmiana sposobu żywienia. Odchudzanie powinno uwzględniać zarówno zdrowe menu, jak i zmianę trybu życia. Aby skutecznie schudnąć i uniknąć efektu jojo, czyli powrotu do niepożądanej wagi, dieta z myLINE zawiera gotowe pomysły oraz inspiracje, jak przyśpieszyć spalanie tkanki tłuszczowej i zmotywować się do aktywności

Rozpoczęcie diety odchudzającej nie oznacza katorżniczych serii ćwiczeń i męczącej głodówki, które zniechęcają do walki o zdrową sylwetkę. W myLINE udowadniamy, że odpowiednio dobrana aktywność w połączeniu ze zbilansowaną dietą czyni cuda! W zależności od kondycji i stanu zdrowia można zacząć codzienny trening od ulubionych aktywności, takich jak 30-minutowy spacer z psem lub prostych ćwiczeń, np. przysiadów czy brzuszków. Osoby aktywne, które zmieniają swój sposób żywienia mogą wprowadzić treningi hybrydowe, łącząc ćwiczenia cardio z treningiem siłowym w domu lub na siłowni. 

Tylko dieta i sport?

Odpowiednie żywienie i ruch są z pewnością bardzo ważne dla efektywnego odchudzania czy po prostu utrzymania ładnej figury. Czy jednak dieta i ruch wystarczą? Nie do końca! W procesie zarówno utraty zbędnych kilogramów, jak i potem utrzymania efektu niezwykle ważne są także 3 czynniki:

  1. Odpowiedni wypoczynek (7-8 godzin snu)
  2. Unikanie stresu (lub jego redukcja, np. poprzez medytację)
  3. Nawadnianie organizmu (należy pić min. 2 litry wody niegazowanej, niesłodzone herbaty ziołowe)

Czy jednak sen może wpływać na efektywność odchudzania? Oczywiście, że tak! Nieprzerwany sen o stałych porach umożliwia regenerację ciała. 7-8 godzin wypoczynku w ciągu doby, to okazja dla organizmu, by odbudował mikrouszkodzenia  i usunął zbędne lub niestrawione resztki pokarmowe. Głęboki sen pozwala odzyskać siłę i energię, które są niezbędne by móc podejmować aktywności. Gdy organizm nie ma odpowiedniej ilości snu, układ pokarmowy spowalnia, a co za tym idzie – spalanie tłuszczu staje się nieefektywne, mogą powstawać złogi jelitowe, a niestrawione pokarmy są magazynowane.

Jak zaplanować dietę myLINE?

Co jeść, by schudnąć i utrzymać ładną figurę? Jadłospis myLINE to trzy posiłki: śniadanie, lunch i kolacja, jedzone o stałych porach: najlepiej rano, w południe i po południu. Harmonogram żywieniowy jest dopasowany do stylu życia.

Od czego zacząć odchudzanie? Śniadanie i kolację stanowią koktajle dietetyczne  które wystarczy połączyć z mlekiem, mlekiem roślinnym bez cukru lub jogurtem, – tak, jak lubisz najbardziej. 

Lunch przygotowywany jest samodzielnie, na bazie gotowych przepisów, dostępnych w serwisie i w materiałach, które dostarczane są wraz z dietą. Menu proponowane przez myLINE jest bogate w smaczne dania mięsne, rybne lub wegetariańskie, z dodatkiem świeżych warzyw i naturalnej oliwy z oliwek. Na lunch sprawdzą się także pełnoziarniste sandwiche lub smaczne sałatki. Ważne są proporcje składników, które komponujemy na talerzu samodzielnie.

W trakcie diety, a także po jej zakończeniu należy pamiętać o nawadnianiu. Dietetycy myLINE zalecają wypijanie min. 2,5 litra wody dziennie. Dobrym uzupełnieniem płynów będą także ziołowe, niesłodzone herbaty i czarna kawa.

Na początku diety ważne jest oczyszczenie organizmu. Pomiędzy posiłkami z diety myLINE nie zaleca się podjadania innych przekąsek. 

Inspiracje kulinarne

Zastanawiasz się, jak gotować smaczne i zdrowo na diecie? Dieta odchudzająca kojarzy się z ubogim, mało smacznym menu. To mit! myLINE to jedzenie niskokaloryczne, ale smaczne. Opracowane rozwiązania są odpowiednie zarówno dla wegetarian, jak i osób preferujących dietę mięsną. W inspiracjach kulinarnych myLINE znajdziesz przepisy zdrowe i smaczne.

W przepisach znajdują się pomysły na lekkostrawne potrawy, pieczone lub grillowane, z dodatkiem sezonowych warzyw. Przestrzeganie zaleceń dietetyków to klucz do sukcesu – gdy będziesz unikać przetworzonych produktów i wieloskładnikowych przypraw oraz alkoholu, zobaczysz efekty diety!

image

Starter dietetyczny koktajl oczyszczający

1 posiłek / 9,93 zł Cena: 139 zł
image

myLINE Basis koktajl dietetyczny

1 posiłek / 9,95 zł Cena: 199 zł