Powrót

Jak schudnąć po czterdziestce? 3 zasady

#

Co zrobić, by schudnąć i poczuć się lepiej po 40. roku życia? Czy to możliwe, by w wieku średnim zmienić nawyki żywieniowe, nie tracąc energii? Niestety biologia nie pomaga: to właśnie po czterdziestce zmniejsza się tempo przemiany materii, wygląd i funkcjonowanie organizmu, kobiety mogą doświadczać zaburzeń hormonalnych. Poznaj 3 zasady, które pomogą cieszyć się zdrową i smukłą sylwetką w każdym wieku!

Jak zmienia się organizm po czterdzieste?

Mówi się, że „po czterdziestce” bagaż doświadczeń i poukładane życie sprawiają, że chce się żyć pełnią życia według własnych zasad. Aby zachować dobrą formę, potrzebna jest energia, zdrowie i pewność siebie. Dodatkowe kilogramy nie pomagają rozkwitać kobiecości! Gdy nieuchronne zmiany w organizmie stają się widoczne także na ciele, kobiety chcą zachować pewność siebie i pozostać atrakcyjne – dla partnera, ale przede wszystkim dla siebie! 

Dlaczego ciało zmienia się po czterdziestce? To po prostu fizjologia. Zmiany hormonalne i spowolniony metabolizm są przyczyną wielu dolegliwości – w tym także zmian w ciele. Początki menopauzy także nie pozostają obojętne dla kobiecego organizmu. Wszystko to prowadzi do spadku energii i pogorszenia kondycji. Dotychczasowy sposób odżywiania może okazać się niewystarczający. Nawet jeżeli dotychczas codzienne menu wydawało się całkiem zdrowe, a słone i słodkie przekąski spożywane były okazjonalnie, teraz mogą powodować widoczny przyrost tkanki tłuszczowej w okolicach talii, bioder i ud. To utrudnia utrzymanie zdrowego, atrakcyjnego wyglądu i witalności.

Oczywiście zmiany widoczne z wiekiem na twarzy, włosach i ciele są jak najbardziej naturalne i nie powinno się ich wstydzić! Dlaczego więc teraz, gdy chcesz cieszyć się życiem i masz więcej czasu, organizm sabotuje? Należy wiedzieć, że organizm zmienił się także od wewnątrz – organy człowieka starzeją się tak samo, jak twarz czy ciało. Zmiana diety i walka z nadwagą to jedyna właściwa droga do utrzymania zdrowia i zmniejszenia ryzyka schorzeń dotykających kobiety po czterdziestym roku życia.

Dieta po czterdziestce

Akceptacja siebie to niezwykle istotny element wkraczania w wiek średni. Nadprogramowe kilogramy to nie tylko aspekt estetyczny, ale przede wszystkim przyczyna problemów zdrowotnych. Nadwaga i brak witalności powodują także problemy w relacjach z bliskimi i spadek pewności siebie. Chyba nie tak powinien wyglądać jeden z najpiękniejszych etapów w życiu kobiety? Na zmianę nigdy nie jest za późno, a pierwsze efekty zaczną być widoczne już po 3 tygodniach! Jeżeli po czterdziestce zdecydujemy się na odchudzanie, zagwarantujemy sobie zdrowie, pełnię energii i atrakcyjny wygląd na wiele długich lat.

Decyzja o przejściu na dietę nie jest łatwa – często dotychczasowe rozwiązania nie były skuteczne, nikt nie ma ochoty się głodzić i ćwiczyć do upadłego. Dlatego warto postawić na skuteczne, smaczne i sprawdzone rozwiązanie!

Celem diety po 40. roku życia jest nie tylko spadek wagi, ale także podniesienie witalność, poprawa kondycji, jakości skóry oraz uzyskanie zgrabnej sylwetki. „Skutkiem ubocznym” będzie oczywiście poprawa zdrowia! Zaczynając już dziś – nawet mniejszymi krokami, ale konsekwentnie – można osiągnąć swój cel. 

3 zasady, które doprowadzą Cię do celu

Aby schudnąć po czterdziestce, nie trzeba szukać magicznych sposobów i poddawać się katorżniczym dietom. Wystarczy trzymać się 3 zasad, które pomogą zrzucić dodatkowe kilogramy, poprawić jakość życia i zadbać o zdrowie. 

  1. Zadbaj o zbilansowaną dietę

Starasz się jeść zdrowo, ale żyjesz w biegu i nie trzymasz się regularnych pór posiłków? Nic dziwnego, że twoja dieta nie przynosi efektów. Jesteśmy tym, co jemy i to od jedzenia zależy aż 70% sukcesu, na który składają się witalność, zgrabna sylwetka i zadbana skóra. To bardzo dużo! Nawet pozornie zdrowe, ale wysoko przetworzona żywność dostępna w sklepach, nie dostarczy organizmowi tego, czego potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania. Aby dostarczyć wszystkich niezbędnych marko- i mikroelementów, należałoby jeść ok. 9 kilogramów zdrowych, świeżych produktów – to nie jest możliwe.

Rozwiązaniem są nowoczesne posiłki myLINE, które powstały w Austrii, a teraz są dostępne także w Polsce. To marka z ponad 20-letnim doświadczeniem, która na pierwszym miejscu stawia jakość produktu i jego składników. Została stworzona dla kobiet niemających czasu i wiedzy, jak zdrowo jeść, zmagających się z utrzymaniem ładnej figury, nadprogramowymi kilogramami oraz brakiem energii na co dzień. Doświadczeni dietetycy i lekarze opracowali formułę posiłków tak, aby dać organizmowi wszystko, co najlepsze: odżywienie, energię oraz wsparcie metabolizmu. Wystarczy zastąpić tylko jeden posiłek dziennie produktem myLINE (np. śniadanie), aby odczuć wyraźny przypływ energii każdego dnia. To wszystko dzięki optymalnie zbilansowanym makrom oraz bogactwie witamin i minerałów.

Myślisz, że to kolejny wynalazek pełen chemii, pozbawiony smaku? Tak przecież wygląda wiele gotowych diet dostępnych na rynku. Może być inaczej! Posiłki myLINE w postaci puszystych gęstych koktajli czy batonów (smaki do wyboru: słodsze lub bardziej wytrawne) stanowią pełnowartościowy posiłek bez chemii i konserwantów. Pozbawione są też laktozy, glutenu, fruktozy i oleju palmowego. Mają za to mnóstwo cennych składników odżywczych. I co istotne – smakują naprawdę dobrze. Do tego każdy posiłek można przygotować w mniej niż 1 minutę.

Badania przeprowadzone przez niezależny zespół uniwersytecki w Wiedniu i Graz na grupie kobiet w wieku 38-62 lat wśród osób jedzących myLINE regularnie, wykazały istotny spadek tkanki tłuszczowej oraz nadmiernej wagi, przy zachowaniu odżywienia organizmu oraz masy mięśniowej. Uczestniczki badania jadły myLINE raz do 2 razy dziennie, przez okres od 1 do 18 m-cy – w zależności od celu i ilości nadprogramowych kilogramów. Już po kilku tygodniach nabrały dodatkowo zdrowszych nawyków.

  1. Nie podjadaj

Dlaczego zrezygnowanie z ciasta pomiędzy śniadaniem a lunchem, lub chipsów po kolacji jest ważne? Organizm musi mieć okazję do strawienia tego, co dostał w pełnowartościowym posiłku i przeszedł do fazy spalania. Przerwa pomiędzy posiłkami powinna trwać minimum 3-4 godziny. Posiłki myLINE, dzięki specjalnie opracowanemu składowi podkręcają metabolizm, dzięki czemu proces spalania zbędnej tkanki tłuszczowej między posiłkami jest skuteczniejszy. 

Stosowanie myLINE niweluje nawyk podjadania, bo każdy posiłek w formie pysznego puszystego koktajlu czy batonów dostarcza zbilansowanych makr, witamin i minerałów – organizm, nie będzie szukał i potrzebował niczego innego. Do tego specjalna formuła, duża zawartość błonnika i niski indeks glikemiczny zadbają o układ pokarmowy i przyspieszą metabolizm. Efektem diety myLINE będzie energia przez cały dzień i uczucie lekkości, a przy tym regularne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej.

  1. Nie jedz w nocy

W nocy organizm powinien wyciszyć się, zregenerować siły przed kolejnym dniem i (co istotne przy odchudzaniu) spalać kalorie. To właśnie dlatego przerwa między kolacją a kolejnym śniadaniem jest istotna. Najlepiej jeżeli nie jemy przez ok. 12 godzin. Oznacza to, że już ok. 2 godziny przed pójściem spać powinno się zrezygnować z obfitych posiłków.

W ciągu dnia powinno się pić dużo wody – odpowiednie nawodnienie to kolejny krok do sukcesu w odchudzaniu. Tuż przed pójściem spać warto wypić ostatnią szklankę wody i pozwolić sobie na nocną regenerację. 

Jak schudnąć szybko?

Nie warto liczyć, że niezdrowe głodówki czy chemiczne wspomagacze pozwolą szybko i skutecznie schudnąć – to najlepsza droga do pogorszenia stanu zdrowia i efektu jo-jo. Aby skutecznie i szybko chudnąć, wystarczy być konsekwentnym w działaniu. 

Jedz myLINE przez okres 4-12 tygodni nawet dwa razy dziennie (zamiast 2 tradycyjnych posiłków): pozwoli to stracić nawet 1 kg tkanki tłuszczowej na tydzień, bez spadku energii i obniżenia samopoczucia. Efekty zdrowej, regularnej diety będą widoczne nie tylko w wadze czy obwodzie talii i bioder – cera także odwdzięczy się za pełnowartościowe, zdrowe posiłki promiennym wyglądem. Dieta myLINE działa holistycznie na organizm. 

 
Jak działa koktail myLINE Starter
 

Boisz się, że nie dasz rady utrzymać diety? W idealnej sytuacji należy odstawić słodycze, białą mąkę i alkohol. Ideały jednak nie istnieją! Jeżeli 1-2 w tygodniu pozwolisz sobie na drobne przyjemności, zadbaj o ich jakość! Wybierz zdrową restaurację lub przygotuj samodzielnie ulubione danie, zamiast kupować fast foody lub gotową, wysoko przetworzoną żywność. Zamiast batona lub chipsów postaw na przekąskę, która oprócz smaku, wpłynie pozytywnie na organizm, np. dobra czekolada (o dużej zawartości kakao) lub lampka dobrego czerwonego wina (pełnego antyoksydantów).

Nie można zapomnieć o aktywności! Warto postawić na ćwiczenia, które sprawiają przyjemność. Ruch wpływa pozytywnie na ciało i psychikę. Jeżeli nie lubisz chodzić na siłownię, wybierz taniec! Fitness lub zumba nie są dla ciebie? Postaw codziennie na minimum 20-minutowy spacer. Już po pierwszych tygodniach aktywności zauważalne jest ujędrnienie ciała i wzrost energii do działania. 

Podejmujesz wyzwanie?

Zdrowe odchudzanie po czterdziestce jest możliwe! Aby skutecznie schudnąć, ważne jest konsekwentne trzymanie się zasad. Diety nie można odkładać „do poniedziałku” lub na „po świętach”. Jeżeli problemem jest czas i brak wiedzy o zbilansowanym odżywianiu, warto skorzystać z gotowych, sprawdzonych rozwiązań.

Zdrowy i specjalnie opracowany skład posiłków myLINE gwarantuje pełne odżywienie organizmu. Autorska formuła 3 w 1: niska kaloryczność + niski indeks glikemiczny + dobór składników, pomaga kontrolować masę ciała na co dzień. Brzmi jak jedzenie dla kosmonautów? Trochę tak, ale w znacznie smaczniejszym wydaniu. 

Zamów pakiet posiłków, wybierz ulubione smaki i przekonaj się, że tydzień po tygodniu zaczynasz zbliżać się od celu. Do zamówienia otrzymasz proste zasady spisane w jednym miejscu, tak aby o nich na co dzień nie zapomnieć. Gwarantujemy, że już po ok. 20 dniach nabierzesz nowych zdrowych nawyków. I to na stałe. Bo myLINE to nie dieta, to zdrowy styl życia.

image

Starter dietetyczny koktajl oczyszczający

1 posiłek / 9,93 zł Cena: 139 zł
image

myLINE Basis koktajl dietetyczny

1 posiłek / 9,95 zł Cena: 199 zł